maandag 13 april 2009

Spammage!

Om maar even in de update sfeer te blijven (nee, ik heb het niet druk...):

Lijst van vermiste spullen (van random Piloters):

- een roze met gouden haarlak van 0,5 meter;
- een reep Meiji melkchocolade;
- een kluissleuteltje van het JNI;
- een onderbroek (inmiddels teruggevonden).
Verder:: foto's!


Wie zegt dat je Japans moet eten in Japan? Wij krijgen gewoon
een Nederlands-achtige lunch op het JNI! ;D (04.10)


Paar (gelukte) foto's van de karaoke avond (04.10)


Laatste sakura (04.09) @ Ueno Park


Het trainingscentrum
(04.11) :: tempura van vandaag!

++
Mood: good
Song: The Moon by 12012

6 opmerkingen:

Chamilla zei

ha ha lijst van vermiste spullen.
Je hebt het inderdaad niet druk nee.

Bedankt voor de informatie en hoe was de
eerste dag van school? Moeilijker dan verwacht?
let me know.

Anoniem zei

jow ik heb mijn antwoorden al.
Een pagina bekijken verder dan de eerste post is moeilijker dan gedacht.

(gomen ne)

Marco zei

JEALOUS!!! DAMN your stories make me wanna move to Japan even faster! Great to see you guys are still doing great and kudos for the 88% Good for you! BTW FAIL @ Dutch lunches

Anke zei

Ik neem mijn reactie op de vorige blog terug xD als je zo'n lijstje kan maken heb je het vast niet druk haha. Wel grappig :p En goed dat de onderbroek terug is!

En ik vind de sakura foto's echt mooi kan ik uren naar kijken

*jaloezie komt weer omhoog*

haha Oooit ben ik daar ook! xD Eerst ff school afmaken.

Anoniem zei

Heeeeej Diana!!

Je blog is echt cool, en je foto's ook en je verhalen ook! Kortom: het is allemaal cool en ik kan nu ik jullie verhalen zo lees al helemaal niet meer wachten om zelf naar Japan te gaan ;)
Maarre.. het enige niet-coole is de Nederlandse lunch.. ik bedoel.. what the f*ck?? kan toch niet! Elke dag sushi :D En ik vind het heel knap van je dat je je convo angst beetje bij beetje aant overwinnen bent, al heb ik nooit gemerkt dat jij daar veel moeite mee had.. laat dat een compliment zijn! ;)

Liefs Renée

Nan zei

Awesome foto's... As usuall basically xD

Kudos!

@ Westerse lunch: (oO) wtf...